خرید هاست,خرید وی پی اس,خرید سرور مجازی,هاست دانلود,هاست ایران,هاست لینوکس,خرید هاست ایران,هاست ایران,سرور مجازی ایران

وی پی اس ایران,هاست ایران,هاست پرسرعت,هاست پربازدید,هاست حرفه ای,سرور مجازی خارج,وی پی اس,وی پی اس ارزان,هاست ایران ارزان,وی پی اس لینوکس

ورود به ناحیه کاربری



×
سرور مجازی,خرید هاست,هاست,وی پی اس,سرور نیمه اختصاصی,ایران,خارج,ارزان,سرور مجازی ایران,وی پی اس ایران,سرور مجازی خارج,هاست دانلود

وی دی اس پارسه

سرعت کیفیت امنیت را با ما تجربه کنید

پشتیبانی آنلاین
پشتیبانی فنی : 09396335231
پشتیبانی 24 ساعته (از طریق تیکت)
  • 6
  • 5
  • 3
  • 2
  • 1
نماد اعتماد الکترونيکي
logo-samandehi

ضمانت نامه سطح کیفی خدمات وی دی اس پارسه

منتشر شده در آبان ۱۰, ۱۳۹۴

وی دی اس پارسه در جهت حفظ کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان، خود را متعهد به رعایت این توافقنامه می داند.

مشترک در این توافق نامه به افراد حقیقی و حقوقی که دارای سرویس فعال در وی دی اس پارسه می باشند اطلاق می شود.

 بند اول- ضمانت کیفی خدمات میزبانی وب

دارای ضمانت دسترسی ۹۹ درصد در ماه می باشد و در صورت درخواست مشتری برای استفاده از SLA .مدت زمان عدم دسترسی توسط وی دی اس پارسه محاسبه شده و بر اساس قوانین در بند چهارم عمل خواهد شد.

عدم دسترسی در میزبانی وب .به معنی عدم امکان مشاهده سایت.عدم دسترسی به کنترل پنل و عدم دریافت پاسخ Ping از سرور میزبان سایت به صورت همزمان خواهد بود.

لازم است مشترکین توجه نمایند که خدمات فضای پشتیبان شامل هیچ گونه ضمانت کیفی نخواهد بود.

 

 بند دوم- ضمانت کیفی خدمات سرور مجازی

خدمات سرور مجازی ایران دارای ضمانت دسترسی ۹۹درصد در ماه می باشد و در صورت درخواست مشتری برای استفاده از SLA.مدت زمان عدم دسترسی توسط وی دی اس پارسه محاسبه شده و بر اساس قوانین در بند چهارم عمل خواهد شد.

عدم دسترسی به سرور مجازی به معنی عدم امکان دسترسی به سرویس از طریق کنترل پنل و عدم دریافت پاسخ Ping  و عدم امکان دسترسی به سرور میزبان سرور مجازی به صورت همزمان خواهد بود.

 

 بند سوم- ارائه اعتبار سرویس

در صورتی که مشترک وی دی اس پارسه در هر ماه شمسی در دسترس نبودن خدمات وی دی اس پارسه را کمتر از میزان تضمین شده تجربه نماید.مشترک برای همان سرویس خود ( اعتبار سرویس ) دریافت خواهد نمود.

میزان اعتبار سرویس مشترک به شرح زیر اعمال می شود :

o عدم دسترسی کمتر از ۷ ساعت در یک ماه دارای ضمانت نمی باشد.

o عدم دسترسی بیش از ۷ ساعت و کمتر از ۱۲ ساعت در یک ماه یک روز اعتبار سرویس.

o عدم دسترسی بیش از ۱۲ ساعت و کمتر از ۳۶ ساعت در یک ماه سه روز اعتبار سرویس.

 بند چهارم- اطلاع رسانی عدم دسترسی

وی دی اس پارسه ضمانت می کند در صورت بروز هر گونه اختلال در خدمات که باعث عدم دسترسی کامل بیش از ۲۰ دقیقه ای به سرویس مشترک شود.مراتب را حد اکثر طی ۱ ساعت از طریق بخش (وضعیت سرویس ها ) تیکت . تلفن . و یا SMS به مشترک اطلاع دهد.عدم اطلاع رسانی به موقع توسط وی دی اس پارسه باعث می شود یک روز (اعتبار سرویس) به مشترک تعلق گیرد.

وی دی اس پارسه تعهدی در خصوص اعلام آدرس ایمیل.شماره تلفن و شماره همراه اشتباه توسط مشترک نخواهد داشت.ملاک اطلاعات صحیح.مشخصات مندرج در پورتال مشتریان وی دی اس پارسه خواهد بود.

بند پنجم-موارد مستثنا

o عدم دسترسی به دلیل مسدود شدن سرویس توسط واحد مالی

o عدم دسترسی بدلیل تعمیرات و تغییرات از پیش برنامه ریزی شده

o عدم دسترسی بدلیل تغییرات درخواستی مشترک

o عدم دسترسی بر اساس درخواست مشترک

o عدم دسترسی بدلیل استفاده از تجهیزات . سخت افزار و نرم افزار مشترک

o عدم دسترسی بدلیل اقدام ها مشترک و یا کاربران وی

o از دست رفتن اطلاعات مشترک به هر دلیل و عدم تهیه نسخه پشتیبان توسط مشترک

o عدم دسترسی بدلایلی خارج از کنترل وی دی اس پارسه

o عدم دسترسی بدلیل انجام اعملا غیر غانونی و ABUSE

o عدم دسترسی بدلیل دستور مقاوم قضایی و کمیته فیلترینگ

بند ششم- مطالبه اعتبار سرویس

درصورت بروز اختلال  در خدمات ارایه شده توسط وی دی اس پارسه.نیاز است که مشترک بین اولین تا پانزدهمین روز تقویمی از ماه بعد از اختلال.درخواست کتبی خود را برای استفاده از SLA و دریافت اعتبار سرویس از طریق تیکت به بخش فروش یا مدیریت وی دی ای پارسه اعلام نمایند و پس از تایید بخش فنی وی دی اس پارسه .اعتبار سرویس به مشترک تعلق خواهد گرفت.

دریافت (اعتبار سرویس) پس از تایید عدم دسترسی توسط بخش فنی وی دی اس پارسه خواهد بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد



کسب و کار خود را با یک سرور مجازی با منابع کاملا اختصاصی متحول کنید.

برای مشاهده لیست پلن ها بر روی عنوان زیر کلیک کنید